Schwartz-i szenzoros és nyomógombos indításgátló

A Schwartz-i szenzoros és nyomógombos indításgátló jellemzői:

  • 1 áramkörös indítástiltás (indítómotor, gyújtás, tápszivattyú, stb.)
  • 1 segédkimenet (relézett blokkoláshoz, motortér védelemhez, stb.)
  • Automatikus önélesedés gyújtás levétele után 10mp után
  • 2 körös azonosítás (érintőszenzor, gyári nyomógomb)
  • Gépjármű véletlen leállást követő újraindítási lehetőség 10mp belül azonosítás nélkül
  • Állapot-visszajelzés hangjelzéssel és LED-del
  • Szerviz üzemmód lehetőség
  • LED kikapcsolási lehetőség éles állapotban

A Schwartz-i szenzoros és nyomógombos indításgátló csomag tartalma:

  • Indításgátló központi egységet (1 beépített indításgátló relét, elektronikát, sípot)
  • Színes kábelkorbácsot LED-del
  • Felhasználói útmutatót
  • Beszerelési útmutatót
  • Jótállási jegyet

A Schwartz-i szenzoros és nyomógombos indításgátló működése:

Élesített állapot: A LED folyamatosan villog és a gépjármű beindíthatatlan.
Élesített állapot gyújtáson: A LED gyorsan villog, ezzel jelzi éles állaptban van nem indítható a gépjármű.
Hatástalanítás lépései: Gyújtás ráadása után, az 1. azonosítási kör általában érintőszenzor egyidejűen a gépjármű karosszériájának megérintése, és ha van 2. azonosítási kör általában nyomógomb, 10mp belüli megnyomásával az indításgátló rövid síp hanggal és a LED elalvásával mutatja, hogy a gépjármű indítható.
Hatástalanított állapot: A LED nem világít és a gépjármű beindítható.
Újra élesedési állapot: Gyújtás levételekor 10mp áll rendelkezésre, a gépjármű beindítására azonosítás nélkül, pl.: lefulladáskor.  Ezt 5 LED villanás jelzi. Azonban ha az idő leteltével nem kerül gyújtásra a gépjármű sípszót hallunk majd a LED el kezd villogni. A gépjármű beindíthatatlan állapotba kerül.
Szerviz állapotba lépés: Hatástalanított állapotba rakhatjuk az indításgátlót szerviz állásba. A 10mp  belül kell 3 szór megérintenünk az 1. azonosítási kör (érintőszenzort) 2mp-es szünetekkel. Síp hang és LED felvillanás jelzi a szerviz állapotba lépést.
Szerviz állapot: A LED 10mp-ként felvillan. Az autó beindítható azonosítás nélkül, nincs védelem alatt!
Szerviz állapot kikapcsolása: 10mp-en belül 2 LED villanás közben kell 3 szór megérinteni az  1. azonosítási kört (érintőszenzort) 2mp-es szünetekkel. Sikeres kikapcsolást síp szó és LED villanás jelzi. Ha nincs ráadva a gyújtás élesített állapotba kerül a rendszer.
Élesített állapot LED villogása nélkül: Újra élesített állapotban folyamatosan  1. azonosítási kört (érintőszenzort) bevíve megvárjuk míg egy síp szó és egy LED villanás után, hosszú sípszó követ. 1. azonosítási kör (érintőszenzort) elengedjük és a síp szó végét követően a LED nem villog, de az autó blokkolásba marad. Amint gyújtásra kerül a LED feléled.

 

Megosztás

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Nyomtatás

Ha termékünk felkeltette érdeklődését, keressen minket elérhetőségeink bármelyikén!

ezek is érdekelhetnek
Blog

Elektromos őzriasztó

Óriási erő és segítség a vadkár elkerülésének érdekében   Évente több tucat baleset történik útjainkon, amelyet az autó előtt átszaladó vadállatok okoznak. Egy ilyen baleset nem csak

Tovább olvasom »
Lézerblokkoló

KIYO ULTIMATE Advanced Protection

Ügyfeleink számára egyetlen dolog fontos: “Minden sebességmérő ellen legyen megfelelő védelmem, egy termékben!” A piacvezető KIYO termékek már régóta közkedveltek a fogyasztók körében. A már

Tovább olvasom »
Lézerblokkoló

AL PRIORITY V4 jelzőkészülék

A lézerblokkolók a lézeres elvű sebességmérési módok eredményességét gátolják meg időlegesen, de nem képesek előrejelezni, vagy megakadályozni a radaros és egyéb mérési módokat. Lézeres elvű

Tovább olvasom »
Radardetector

Radardetektor

Radardetektor Korábban kézenfekvő megoldásnak tűnt egy szélvédőre helyezhető radar- és lézerdetektor használata a traffipaxokkal szembeni védelem céljából, azonban a legújabb rendőrségi mérőeszköz, az ARH CAM-S1

Tovább olvasom »