A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló tulajdonságai:
A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló helyes bekötésével, illetéktelenekkel szemben megakadályozza a gépjármű beindítását, majdani rablásgátlását. Élesített állapotot LED villogás jelzi.
A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló jellemzői:
- 1 áramkörös blokkolás (gyújtás, tápszivattyú, stb.)
- 1 külső nagyáramú blokkolási kimenet
- Pager v. Telefon modulok indítójel vezérlése
- Gyári kűrt vezérlés
- Utólagos sziréna vezérlés
- Motortér-zár vezérlés az akkumulátor védelmére
- Belső relés index v. fék vezérlés változtathat polaritással
- Logitekes nyomógombos index vezérlés
- Automatikus önélesedés gyújtás levétele után 10mp után
- 2 külön gombos indítás és rablásgátlós azonosítás
- Gépjármű véletlen leállást követő újraindítási lehetőség, 10mp belül azonosítás nélkül
- Állapot-visszajelzés – hangjelzéssel és LED-del
- Szerviz üzemmód lehetőség
A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló csomagtartalma:
- Indításgátló központi egységet (beépített 1 blokk és 1 index relével)
- Színes kábelkorbácsot csatlakozóval
- LED és síp kábelkorbács csatlakozóval
- Magyarnyelvű beszerelési és használati útmutatót
- Jótállási jegyet
Működési folyamat leírása
Feltápoláskor: 3 síp hang ezzel egy időben 3 LED villanás jelzi a helyes működést.
Éles állapot: (LED 1mp villan fel) A belső blokkolási kör átvezet, így nem tárol hibát.
Azonosítás nélküli motortérnyitás motortér-zárral ellátott jármű esetén: (Sziréna és a Kűrt egy pillanatra megszólal, a LED gyorsan kezd villogni) A motortér nem nyitható! A folyamatot a rablásgátló gomb segítségével lehet megszüntetni.
20mp múlva ha nem nyomtuk meg a gombot a Sziréna és a Kűrt ismét egy pillanatra megszólal, a LED villogással együtt a síp megszólal. 20mp múlva a Fény és Hang jelek követik a motor tiltását. A Pager vezérlő kimenet is aktív lesz.
Ez a folyamat végtelen míg a rablásgátló gomb megnyomásra nem kerül.
Indításgátló helyes használata: Éles állapotban nyomjuk meg a indításgátló gombot, a helyes gomb lenyomását egy síp szó jelzi és a LED lassan kezd el villogni. 10mp áll rendelkezésünkre, hogy gyújtásra tegyük gépjárművünket. Amennyiben kicsúsztunk az időből síp szó jelzi az éles állapotba való visszatérést.
Indítás, indításgátló gomb megnyomása nélkül: Az indításgátló gomb megnyomása nélküli gyújtás ráadás a blokkoló relé behúzásával jár. A gépkocsi nem indítható, a LED gyorsan villog és a Pager kimenet aktívvá válik. Mindeközben az indításgátló gomb megnyomása indíthatóvá teszi a gépjárművet, ezt a LED kialvásával és egy sípszóval jelzi.
Hatástalanított állapot: (LED nem világít) Az autó menetre kész.
Rablásgátlási folyamat: Indítás után közvetlenül 20mp-ig nem figyeli az ajtó nyitást. Azonban bármikor megnyitjuk az ajtót 2mp-nél hosszabb időre elkezdődik a rablásgátlási folyamat. Bármikor a folyamatot megszakíthatjuk a rablásgátló gomb megnyomásával. (Amikor a rablásgátló gombot megnyomjuk azt követően 20mp-ig nem figyeli az ajtó bemenetet.) A rablás folyamata: LED gyors villogása síp hanggal egyetembe, majd 20mp múlva hang és fények követik. Ezt követően 20mp múlva a blokkolás aktiválódik, és a Pager kimenet éles.
Lefulladás vagy gyújtás levételét követően: 5 LED villanás, 10mp áll rendelkezésünkre, hogy az autót ismét gyújtásra tegyük és beindítsuk, azonosítási folyamat nélkül.
Szerviz állapotba lépés: Lépjünk előbb a hatástalanított állapotba. Ami annyit takar, nyomjuk meg az indításgátló gombot és tegyük gyújtásra. Legyen az ajtó becsukva és ne villogjon a LED. Ezt követően 10mp áll rendelkezésünkre, hogy belépjünk szerviz állapotba. 10mp belül nyomjuk meg 5-ször a rablás gombot. A sikeres belépést egy síp szó és egy LED felvillanás jelzi.
Szerviz állapot: (A LED 10mp-ként felvillan) Az autó indítható gombok nélkül, motortér és az ajtó nyitható és nincsenek hang és fény jelzések.
A GÉPKOCSI NINCS VÉDELEM ALATT!!!
Szerviz állapotból való kilépés: várjuk meg a következő LED villanást és azt követően 10mp alatt nyomjuk meg a rablásgátló gombot 5-ször. A helyes kilépést egy sípszó jelzi. Ha nem vagyunk gyújtáson, éles állapotba lépünk. A gépjármű ismét védelem alá került.
A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló műszaki adatok:
- Tápfeszültség: 9…16V
- Nyugalmi áramfelvétel: 28 mA
- Beépített relék terhelhetősége: 15 A
- Áramfelvétel behúzott relével: 200 mA