A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló

A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló tulajdonságai:

A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló helyes bekötésével, illetéktelenekkel szemben megakadályozza a gépjármű beindítását, majdani rablásgátlását. Élesített állapotot LED villogás jelzi.

 

A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló jellemzői:

  • 1 áramkörös blokkolás (gyújtás, tápszivattyú, stb.)
  • 1 külső nagyáramú blokkolási kimenet
  • Pager v. Telefon modulok indítójel vezérlése
  • Gyári kűrt vezérlés
  • Utólagos sziréna vezérlés
  • Motortér-zár vezérlés az akkumulátor védelmére
  • Belső relés index v. fék vezérlés változtathat polaritással
  • Logitekes nyomógombos index vezérlés
  • Automatikus önélesedés gyújtás levétele után 10mp után
  • 2 külön gombos indítás és rablásgátlós azonosítás
  • Gépjármű véletlen leállást követő újraindítási lehetőség, 10mp belül azonosítás nélkül
  • Állapot-visszajelzés – hangjelzéssel és LED-del
  • Szerviz üzemmód lehetőség

A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló csomagtartalma:

  • Indításgátló központi egységet (beépített 1 blokk és 1 index relével)
  • Színes kábelkorbácsot csatlakozóval
  • LED és síp kábelkorbács csatlakozóval
  • Magyarnyelvű beszerelési és használati útmutatót
  • Jótállási jegyet

Működési folyamat leírása

Feltápoláskor: 3 síp hang ezzel egy időben 3 LED villanás jelzi a helyes működést.

Éles állapot: (LED 1mp villan fel) A belső blokkolási kör átvezet, így nem tárol hibát.

Azonosítás nélküli motortérnyitás motortér-zárral ellátott jármű esetén: (Sziréna és a Kűrt egy pillanatra megszólal, a LED gyorsan kezd villogni) A motortér nem nyitható! A folyamatot a rablásgátló gomb segítségével lehet megszüntetni.
20mp múlva ha nem nyomtuk meg a gombot a Sziréna és a Kűrt ismét egy pillanatra megszólal, a LED villogással együtt a síp megszólal. 20mp múlva a Fény és Hang jelek követik a motor tiltását. A Pager vezérlő kimenet is aktív lesz.
Ez a folyamat végtelen míg a rablásgátló gomb megnyomásra nem kerül.

Indításgátló helyes használata: Éles állapotban nyomjuk meg a indításgátló gombot, a helyes gomb lenyomását egy síp szó jelzi és a LED lassan kezd el villogni. 10mp áll rendelkezésünkre, hogy gyújtásra tegyük gépjárművünket. Amennyiben kicsúsztunk az időből síp szó jelzi az éles állapotba való visszatérést.
Indítás, indításgátló gomb megnyomása nélkül: Az indításgátló gomb megnyomása nélküli gyújtás ráadás a blokkoló relé behúzásával jár. A gépkocsi nem indítható, a LED gyorsan villog és a Pager kimenet aktívvá válik. Mindeközben az indításgátló gomb megnyomása indíthatóvá teszi a gépjárművet, ezt a LED kialvásával és egy sípszóval jelzi.

Hatástalanított állapot: (LED nem világít) Az autó menetre kész.

Rablásgátlási folyamat: Indítás után közvetlenül 20mp-ig nem figyeli az ajtó nyitást. Azonban bármikor megnyitjuk az ajtót 2mp-nél hosszabb időre elkezdődik a rablásgátlási folyamat. Bármikor a folyamatot megszakíthatjuk a rablásgátló gomb megnyomásával. (Amikor a rablásgátló gombot megnyomjuk azt követően 20mp-ig nem figyeli az ajtó bemenetet.) A rablás folyamata: LED gyors villogása síp hanggal egyetembe, majd 20mp múlva hang és fények követik. Ezt követően 20mp múlva a blokkolás aktiválódik, és a Pager kimenet éles.

Lefulladás vagy gyújtás levételét követően: 5 LED villanás, 10mp áll rendelkezésünkre, hogy az autót ismét gyújtásra tegyük és beindítsuk, azonosítási folyamat nélkül.

Szerviz állapotba lépés: Lépjünk előbb a hatástalanított állapotba. Ami annyit takar, nyomjuk meg az indításgátló gombot és tegyük gyújtásra. Legyen az ajtó becsukva és ne villogjon a LED. Ezt követően 10mp áll rendelkezésünkre, hogy belépjünk szerviz állapotba. 10mp belül nyomjuk meg 5-ször a rablás gombot. A sikeres belépést egy síp szó és egy LED felvillanás jelzi.

Szerviz állapot: (A LED 10mp-ként felvillan) Az autó indítható gombok nélkül, motortér és az ajtó nyitható és nincsenek hang és fény jelzések.

A GÉPKOCSI NINCS VÉDELEM ALATT!!!

Szerviz állapotból való kilépés: várjuk meg a következő LED villanást és azt követően 10mp alatt nyomjuk meg a rablásgátló gombot 5-ször. A helyes kilépést egy sípszó jelzi. Ha nem vagyunk gyújtáson, éles állapotba lépünk. A gépjármű ismét védelem alá került.

A Schwartz-i rablásgátló és indításgátló műszaki adatok:

  • Tápfeszültség: 9…16V
  • Nyugalmi áramfelvétel: 28 mA
  • Beépített relék terhelhetősége: 15 A
  • Áramfelvétel behúzott relével: 200 mA

Megosztás

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Nyomtatás

Ha termékünk felkeltette érdeklődését, keressen minket elérhetőségeink bármelyikén!

ezek is érdekelhetnek

Elektromos őzriasztó

Óriási erő és segítség a vadkár elkerülésének érdekében   Évente több tucat baleset történik útjainkon, amelyet az autó előtt átszaladó vadállatok okoznak. Egy ilyen baleset nem csak

Tovább olvasom »
Lézerblokkoló

KIYO ULTIMATE Advanced Protection

Ügyfeleink számára egyetlen dolog fontos: “Minden sebességmérő ellen legyen megfelelő védelmem, egy termékben!” A piacvezető KIYO termékek már régóta közkedveltek a fogyasztók körében. A már

Tovább olvasom »
Lézerblokkoló

AL PRIORITY V4 jelzőkészülék

A lézerblokkolók a lézeres elvű sebességmérési módok eredményességét gátolják meg időlegesen, de nem képesek előrejelezni, vagy megakadályozni a radaros és egyéb mérési módokat. Lézeres elvű

Tovább olvasom »
Radardetector

Radardetektor

Radardetektor Korábban kézenfekvő megoldásnak tűnt egy szélvédőre helyezhető radar- és lézerdetektor használata a traffipaxokkal szembeni védelem céljából, azonban a legújabb rendőrségi mérőeszköz, az ARH CAM-S1

Tovább olvasom »
Lézer detector

Lézerdetektor

Lézerdetektor Korábban kézenfekvő megoldásnak tűnt egy szélvédőre helyezhető radar- és lézerdetektor használata a traffipaxokkal szembeni védelem céljából, azonban a legújabb rendőrségi mérőeszköz, az ARH CAM-S1

Tovább olvasom »
Gépjármű védelmi rendszerek

GPS nyomkövető rendszerek

Műholdas követés Amennyiben a tulajdonos szeretne folyamtos követést, arra is lehetőség van. Ez gyakorlatban azt jelenti, hogy a jármű mozgása figyelemmel kísérhető weboldalon vagy okostelefonos

Tovább olvasom »